Direktlänk till inlägg 8 februari 2015

Försöka mig på blogglivet.

Av jenny flodstrand - 8 februari 2015 23:57

Jaha! Då ska man försöka sig på det här med att blogga dådå.. Min lilla blogg kommer nog handla mycket om min träning jag har börjat med och så klart min hund och hans träning :) .. ska nog bli spännande... Kommer inte lägga ut hela mitt liv som vissa folk gör då jag gärna vill ha ett privatliv. Men mycket uppföljningar, känslor osv kommer nog vara med ändå.. Spännande läsning helt enkelt haha (hoppas jag) .. Men Men nu ska denna kroppen sov väldigt gott och förhoppningsvis inte vakna med den djävulska träningsverk i benen som jag har just nu.. God natt :)

 
 
Oslofru

Oslofru

9 februari 2015 08:17

Så kul! ;) Lycka till med bloggandet! :D

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny flodstrand - 5 mars 2015 22:50

Jag blir så trött på människor ibland. Alltid en massa tyck synd om mig snack. Ja jag vet att vissa saker är jobbiga. Men snälla måste folk lägga ut hela sitt liv på t.ex. facebook? Håll sakerna för er själva, prata med vänner ni träffar eller i tele...

Av jenny flodstrand - 19 februari 2015 00:11

Idag har jag bara tagit det lugnt.. varit riktigt skönt. Pluggat hemma lite, träffat tiken jag ska para gonzzo med, fikat och bara varit helt enkelt :) Fick ju förresten mina licencer idag.. Klarade allt, så nu är jag en godkänndsvetsare happy meeee ...

Av jenny flodstrand - 13 februari 2015 03:55

Skulle ju börja blogga haha. Det gick inte s. bra för mig.. men nu skriver jag lite. Haft väldigt lite tid denna veckan.. jobbat VÄLDIGT mycket.. måndags var jag först på min svetspraktikplats 07-16 sen jobbade jag på hotellet 18-00.40, tisdags samma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards